Cercetatorul Cosmin Blaga in Nature

Cercetatorul Cosmin Blaga (Ohio State University) este prim-autor al unui articol publicat in ultimul numar Nature: Imaging ultrafast molecular dynamics with laser-induced electron diffraction. Science si Nature sunt cele mai prestigioase reviste stiintifice din lume. Felicitari din partea LSRS!

Cosmin I. Blaga, Junliang Xu, Anthony D. DiChiara, Emily Sistrunk, Kaikai Zhang, Pierre Agostini, Terry A. Miller, Louis F. DiMauro, C. D. Lin. Nature 2012, 483: 194-197.

Pentru mai multe informatii despre grupul cercetatorului Cosmin Blaga, vizitati pagina de web a profesorilor , Pierre Agostini si Louis DiMauro de la Ohio State University.

This entry was posted in Romani de Elita Intorsi in Romania and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Cercetatorul Cosmin Blaga in Nature

1. MIRCEA CRISAN says:

Ma bucura atentia data rezultelor lui Cosmin. A fost studentul meu, a facut o teza de licenta cu mine, am publicat impreuna rezultatele care au fost citate inca de la aparitie.

Mai pot mentiona cred ca cinci studenti care au lucrat cu mine si sunt in USA….ca pe cei
    din Europa ….nu-i numar..ei vin des. Cel mai placut lucru pentru mine ca inca lucarm impreuna ..desi unii au pozitii de profesor in USA. Pacat ….ca aici nu pot face nimic,

Cosmin zice ca nu revine….in Romania…! Credeti ca ar avea ce face aici..? Credeti ca ar
    putea ajunge intr-o pozitie acdemica..? SUNT SIGUR CA STITI RASPUNSUL !

De fapt cand scriu reomandarea pentru fiecare student al meu…..pun o conditie : NU TE INTORCI! Poate unii ma judeca….dar ar fi pierdut aici.!

SI O PRECIZARE : NU A FOST COMOD, CUM ZICE ININTERVIU….A FOST UN STUDENT EXCELENT CARE MUNCEA ..CAT TREBUIE! NU CEDETI..? NU SE AJUNGE NIMIC IN USA ..FARA MUNCA …!

MA BUCUR CA IN FINE ..SE VORBESTE DESPRE EL !

MIRCEA CRISAN